OK

حضور فعال شرکت تولید رینگ سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو – تهران

حضور فعال شرکت تولید رینگ سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو – تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت تولید رینگ سایپا؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور محترم وزیر صمت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل محترم و هئیت مدیره گروه خودرو سازی سایپا، اعضا انجمن قطعه سازان کشور و جمعی از مدیران صنعتی و قطعه سازان داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

دکتر فاطمی‌امین وزیر محترم صمت و دکتر محمدعلی تیموری مدیرعامل محترم گروه خودرو سازی سایپا به همراه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه بین المللی، از غرفه های گروه سایپا بازدید کردند، و در ادامه مدیران ارشد گروه به همراه اعضای هئیت مدیره از غرفه شرکت تولید رینگ بازدید کردند و نکاتی در خصوص توسعه محصولات آلومینیومی و رینگ های سنگین و نیمه سنگین ارائه نمودند.

نمایشگاه قطعات خودرو تهران، رویدادی بین المللی در زمینه لوازم و قطعات و بخش‌های جانبی مرتبط با خودرو برگزار می‌گردد، در این نمایشگاه که جزو بزرگترین نمایشگاه های این حوزه در ایران است، عمده تولید کنندگان و صنعتگران حوزه خودرو شرکت می‌کنند و جدید ترین محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند. حضور بازدید کنندگان تجاری خارجی  در این نمایشگاه در سالهای اخیر موجب ایجاد ارتباطات گسترده تجاری و همکاری های مختلفی در این شاخه از صنعت شده است.

شرکت تولید رینگ سایپا همانند سالهای گذشته توانست با حضور فعال خود و برپایی غرفه تخصصی شرکت تولید رینگ گروه خودرو سازی سایپا به سوالهای متقاضیان و کارشناسان در این خصوص پاسخگو باشد و رضایت مراجعه کنندگان محترم به این نمایشگاه را جلب نماید.


1401/08/19

Bookmark and Share   شماره خبر :5293 تعداد بازدید :3712

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload